ПнВтСрЧтПтСбНд

Метою засідання було ознайомити присутніх із реалізацією Всеукраїнського проекту  відповідно до наказів МОН України від 23.06.2017 № 915 «Про впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників», Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 10.07.2017 №340 «Про організацію роботи із упровадження елементів дуальної форми  навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників з професії «Кухар»,   обговорити можливість корегування переліку робітничих професій і закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що впроваджують елементи дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітничих кадрів у Чернівецькій області.  

 

Директор НМЦ ПТО С.М. Микитюк висвітлила методологічні підходи і організаційні особливості підготовки кваліфікованих робітників в умовах дуальної системи професійної освіти, зупнилася на  досвіді країн Євросоюзу та перші кроки в Україні та націлила учасників засідання на впровадження елементів дуальної форми навчання в свої навчальних закладах. В.А.Мартинюк, методист НМЦ ПТО у ЧО, кандидат педагогічних наук інформувала учасників круглого столу про форми і види контролю рівня сформованості дуальних компетенцій у системі VET (на прикладі Європейських країн.).

 

Про реалізацію експерименту всеукраїнського рівня з професійної підготовки кваліфікованих робітників з професії «Кухар» з використанням елементів дуальної системи на базі Чернівецького вищого комерційного училища Київського національного торгівельно-економічного університету інформувала присутніх заступник директора з навчально-виробничої роботи Л.Л.Трубчинська. Викладач спецдисциплін ЧВКУ КНТЕУ К.К.Федорович ознайомила учасників з ходом упровадження елементів дуальної форми навчання в експериментальній групі та висвітлила переваги над традиційним  навчанням.

 

Особливу увагу привернув виступ О.А.Бараннка, директора мережі закладів харчування «ОЗЗІ», який в своєму виступі наголосив, що учні проходять адаптацію на підприємствах уже під час виробничого навчання.  

 

       Завершилася робота вільною дискусією. Найбільш цікавило учасників круглого столу розроблення робочих навчальних планів, зміни у робочих навчальних програмах, які теми пропонують роботодавці ввести в навчальні програми та інше. Під час дискусії обговорили рекомендації круглого столу.