ПнВтСрЧтПтСбНд

 У роботі означеного семінару-тренінгу взяли участь: Микитюк С.М., директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області; Бесага Р.М., завідувач відділу комп’ютерних технологій Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича, кандидат фізико-математичних наук, доцент; Горбан Є.І., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області; Одайський С.І., директор Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки та його заступники Писаревська Г.М. (з навчально-виробничої роботи), Кавнічук О.К. (з виховної роботи); Висоцької Я.О. (методиста училища); викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання державних професійно-технічних навчальних закладів  «Чернівецький професійний машинобудівний ліцей», «Чернівецький професійний ліцей сфери послуг», Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки, Глибоцького професійного ліцею, Сокирянського вищого професійного училища.

        Офіційна частина методичного форуму розпочалася з відкриття, в ході якого з вітальними словами до учасників звернулися директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області Микитюк С.М., завідувач відділу комп’ютерних технологій Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук Чернівецького національного університету  ім. Ю.Федьковича  Бесага Р.М., директор училища Одайський С.І.

         У своєму виступі директор навчального закладу ознайомив присутніх з інноваційними кроками, зробленими педагогічним та учнівським колективами впродовж останнього часу у співпраці з соціальними партнерами на шляху реформування та модернізації. Зокрема, основний акцент робиться на оновленні та поповненні матеріально-технічної бази та навчально-методичного забезпечення училища згідно з вимогами сучасного інформаційного суспільства.

 Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області Микитюк С.М. під час виступу наголосила на ролі й важливості соціального партнерства для модернізації закладів професійної (професійно-технічної) освіти регіону. Метою соціального партнерства, на думку Микитюк С.М, є спільна взаємовигідна діяльність, спільна участь у створенні нормативно-правових актів, забезпечення переходу на багатоканальне фінансування закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Водночас, соціальне партнерство з науковими установами здатне позитивно впливати на процес удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників.

Головною темою обговорення учасників семінару-тренінгу у ході реалізації теоретичного модуля стало питання ІКТ-компетентності педагога закладу професійної (професійно-технічної) освіти як найважливішої складової його професійної компетентності. Бесага Р.М., завідувач відділу комп’ютерних технологій Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича, у своєму виступі торкнувся питання наукових досліджень в галузі ІКТ та підготовки фахівців-експлуатаційників на рівні міста й області.

На тому, що розвиток ІКТ-компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах модернізації вітчизняної системи освіти повинен відбуватися через постійне удосконалення фахового рівня відповідно до потреб інформаційного суспільства, акцентувала увагу під час свого виступу методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області Горбан Є.І.

Результати використання ресурсів Інтернету для створення ментальних карт у процесі вивчення професійно-теоретичних дисциплін презентувала учасникам форуму Писаревська Г.М., заступник директора з навчально-виробничої роботи, викладач спеціальних дисциплін Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки.

Висоцька Я.О., методист Чернівецького  вищого професійного училища радіоелектроніки, ознайомила учасників семінару-тренінгу з можливостями програми професійного та кар’єрного розвитку у сфері ІТ за допомогою використання ресурсів мережної академії Cisco Networking Academy.

В рамках тренінгового модуля «Підготовка педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до застосування технології критичного мислення у професійній (професійно-технічній) освіті» методистом Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області Горбан Є.І. для учасників методичного форуму був проведений міні-тренінг.

 Програма практичного модуля «Блог – спеціальний електронний ресурс для спілкування» передбачала колективне створення блогу обласного методичного об’єднання викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання з професійної підготовки кваліфікованих робітників сфери «Інформаційно-комунікативні мережі» закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

 Дискусією «Роль і місце соціального партнерства закладів професійної (професійно-технічної) освіти з науковими установами в контексті удосконалення ІКТ-компетентності педагогічних працівників: за і проти» завершилася робота семінару-тренінгу. Підведення підсумків роботи включало схвалення рекомендацій учасників та вручення сертифікатів.

            Учасники семінару-тренінгу відзначали у своїх виступах роль адміністрації та педагогічного колективу навчального закладу в докладанні  максимуму зусиль задля створення безпечних та комфортних умов праці.